Ste vedeli, da je vzdrževanje dpf filtra izredno pomembno, kajti v nasprotnem primeru imate lahko več tisoč evrov škode na vašem vozilu? Vsi lastniki vozil na dizelski pogon morate vedeti, da kratica DPF pomeni filter trdih dizelskih delcev. Dpf filter je del izpušnega sistema, ki skrbi za lovljenje in izločanje nezgorelih trdih delcev izpušnih plinov. Ti nato med zgorevanjem dizelskega goriva v motorju končajo v ozračju, kar pa izredno obremenjuje okolje, še bolj pa zdrave ljudi.
Ker dpf filter zaustavi trdne delce, se sčasoma le delno ali popolnoma zamaši, še posebno takrat, ko je gorivo slabše kakovosti ali ima voznik neprimeren način vožnje. Zaradi tega potem lahko prihaja do okvar. V vozilu dovolj visoka stopnja zamašenosti sproži samodejno regeneracijo, ki poskrbi za sežig zbranih saj in posledično temu še čiščenje filtra. Če boste avto vozili le na kratke razdalje, potem do regeneracije ne pride popolnoma. Dpf filter se tako zamaši, vi pa nujno potrebujete obisk specialista.
Izpušni sistemi lahko nenavadno zvenijo
Prepričani smo, da natanko veste, da so izpušni sistemi sestavni del vozila, ki je najbolj odgovoren za onesnaženost okolja zaradi izpušnih plinov. Medtem, ko gorivo izgoreva, se tvorijo izpušni plini, ki so preko izpušnega sistema odstranjeni. Te emisije plinov imajo izredno neprijeten vonj, še posebno pri starejših vozilih. V zgorevalnih komorah motorja prihaja do majhnih eksplozij, ki so potrebne, da gorivo zgori. Te so glasne, zato izpušni sistem omogoča znatno zmanjšanje tega hrupa.
Da vsak motor dobro deluje, mora biti poravnan z izpušnim sistemom. Izpustitev večine onesnaževalcev z izpušnimi plini in filtracijo že dolga leta zagotavljajo tudi katalizatorji. V kolikor se izpušni sistemi okvarijo, potem se zmanjša tudi moč motorja. Nekateri sistemi so močno podvrženi koroziji. Če boste zaslišali nenavaden zvok v izpušnem sistemu, potem lahko predvidevate, da je v sistemu luknja, manjše se lahko zvari, pri večjih se zamenja celoten del izpušnega sistema.