Pri vsakem oblikovalcu lahko oblikovanje vizitk poteka malce drugače. Še vedno pa je izdelava vizitk precej dorečen postopek, ki zahteva, da se držimo nekega reda. Za samo oblikovanje vizitk pa je treba izbranemu oblikovalcu ali oblikovalskemu studiu poslati logotip podjetja v vektorski obliki in seveda vse kontaktne podatke (ime in priimek, sedež podjetja, elektronski naslov ter naslov spletne strani). Tako bo imel oblikovalec za oblikovanje vizitke vse potrebne podatke in datoteke, ki jih potrebuje. Potem pa je na vrsti še izdelava vizitke in seveda tisk.
Proces izdelave in pa oblikovanje vizitk
Ko ima oblikovalec enkrat vse potrebne podatke in grafike, se loti izdelave osnutka, ki ga potem predstavi svoji stranki. Preden pa se oblikovanje vizitke začne, pa je dobro, da naročnik oblikovalcu posreduje tudi vse informacije o svojih idejah, ki jih za vizitko ima. Tako lahko oblikovalec takoj začne razmišljati v tisti smeri, ki naročniku najbolj ustreza in ne brca v temo in s tem izgublja dragocenega časa. Prav tako pa lahko naročnik poda željo za eno ali obojestransko vizitko. A, če tega na stori, bo oblikovalec sam presodil, kakšna vizitka bi bila najboljša in le-to upošteval pri izdelavi osnutka. Po opravljenem osnutku pa se le-ta pošlje naročniku v predogled, kjer pa lahko on še zadnjič pove, ali je vse tam, kjer mora biti oziroma, če želi še kaj spremeniti.
Ali oblikovanje vizitke traja dolgo?
Vse je odvisno od tega, kakšne so želje naročnika. Vsako oblikovanje vizitke je drugačno. Že samo to, da lahko naročnik izbira med eno in obojestransko vizitko, je en pokazatelj, da bo prva vzela malo več časa, saj mora biti dosti bolj premišljena. Prav tako pa danes oblikovanje vizitk poteka za tisk na različne materiale, ki zahtevajo še višjo stopnjo premišljenosti, saj tisk na papir poteka precej drugače od tiska na kovino, gumo ali pa celo steklo.