Kako se podjetje svojim potencialnim strankam in partnerjem predstavlja kot zanesljivo in vredno zaupanja? V veliki meri za to poskrbi učinkovito vodenje kakovosti izdelkov ali storitev, ki ima posledice tako na samo podjetje in njegovo delovanje, kot na percepcijo s strani potencialnih kupcev ali partnerjev. Jasno je torej, da mora biti nadzor nad kakovostjo učinkovit, predvsem pa morajo biti vsi postopki opravljeni pravočasno in v celoti, kar zmanjšuje tveganje za napake na tem področju.
Kaj sploh je vodenje kakovosti? V praksi gre za skupek postopkov, ki zagotavljajo kakovost izdelkov ali storitev. Na eni strani to podjetju potrjuje uspešno delovanje in omogoča učinkovit interni nadzor nad proizvodnjo, po drugi strani pa je mogoče na ta način pridobiti tudi določena zagotovila, ki služijo za oblikovanje zaupanja vredne znamke v očeh javnosti.
Glavni adut za vodenje kakovosti, tako znotraj kot zunaj podjetja, so gotovo certifikati kakovosti. Ti samemu podjetju prinašajo potrdilo o uspešnem delu, strankam in partnerjem pa zagotovilo kakovosti izdelkov oziroma storitev. Prav zato je nujno potreben dober sistem za vodenje kakovosti, splača pa se temu nameniti tudi primeren kader.
Nenazadnje tudi usposobljen kader močno pripomore h kakovosti izdelkov in storitev, s tem tudi zanesljivosti podjetja. Za uspešno upravljanje zaposlenih bo zelo uporabna kadrovska mapa, ki omogoča enostaven in učinkovit nadzor nad razpoložljivim kadrom, napredni sistemi pa ponujajo še veliko več. Seveda tudi kadrovska mapa dandanes ni več fizična mapa, temveč za urejanje teh podatkov skrbijo računalniški sistemi. Da bo nadzor nad kakovostjo izdelkov in storitev res učinkovit in zanesljiv, je treba torej v prvi vrsti poskrbeti za to, da imamo tudi nadzor nad kadrom, ki za to skrbi. Kadrovska mapa na tem področju zelo pomaga, saj omogoča enostaven in uporaben vpogled, naprednejše rešitve pa prinašajo še mnoge druge funkcionalnosti. V vsakem primeru se splača razmisliti o tem.