Spletno oglaševanje je zelo priljubljen način za pridobivanje obiskovalcev in potencialnih strank, ki jih želimo usmeriti na svojo spletno stran. Nekatere oglaševalske mreže so nadvse učinkovite in omogočajo hitro doseganje impresivnih uspehov – to velja na primer za Google oglaševanje, ki predstavlja tudi največji tržni delež. Ena izmed prednosti takšnega načina pridobivanja obiskovalcev je predvidljivost. Možno je predvideti rezultate in stroške, kar velja predvsem za oglaševanje na klik.
Cena na klik
Oglaševanje na klik omogoča zelo enostaven izračun predvidenih stroškov oglaševalne kampanje. Zaračuna se namreč posamezen klik, torej moramo plačati, ko nekdo klikne na prikazan oglas – ko dobimo novega obiskovalca. To seveda nima zgolj te prednosti, da lahko izračunamo okvirne stroške, temveč tudi, da dejansko plačamo oglas po učinku. Kakšna bo cena na klik? To je odvisno od različnih dejavnikov, ki niso vedno vnaprej znani. S tem tudi oglaševanje deli nekatere lastnosti, ki jih ima Google optimizacija – treba je dobro poznati ozadje sistemov in imeti tudi dovolj izkušenj.
A Google optimizacija ima vseeno bistveno manj predvidljive rezultate ter tudi manj primerljive stroške. Okvirno ceno na klik za oglaševanje lahko določimo, če pogledamo statistiko za posamezne niše in ocenimo konkurenco.
Učinek oglaševanja
Oglaševanje na klik bo prineslo točno toliko obiskovalcev, kot jih bomo plačali. Google optimizacija tega seveda ne more zagotoviti. Pri oglaševanju lahko določimo maksimalno ceno, ki smo jo pripravljeni plačati za posamezen klik, ter omejimo dobroimetje, ki je na voljo za določeno oglaševalno kampanjo. Tako lahko tudi izračunamo, koliko obiskovalcev bomo pridobili z oglaševanjem.
V nekaterih primerih lahko dobimo celo več obiskovalcev, saj so posamezni kliki lahko cenejši od predvidenega stroška (ne morejo pa biti dražji od postavljenih omejitev). A takšno prednost ima tudi Google optimizacija, ki lahko prinese bistveno boljše rezultate glede na investicijo. Je pa pri oglaševanju to veliko lažje predvideti vnaprej.