Čeprav imajo otroci v poli že veliko dela z raznimi obveznostmi, njihov prosti čas pa zapolnjujejo tudi številne obšolske dejavnosti, je včasih pametno premisliti o morebitnem dodatnem izobraževanju. V šolskem sistemu namreč lahko prepoznamo nekatere omejitve, ki se jih splača premostiti s programi, ki se izvajajo vzporedno s formalnim izobraževanjem.
To so predvsem programi za razvoj miselnih spretnosti, ki bodo otrokom koristile v šoli, še bolj pa v vsakdanjem življenju v vseh življenjskih obdobjih. Na voljo imamo različne programe, veliko pa lahko storimo že z domačim delom. Izobraževanje otrok se lahko začne že pred vstopom v šolo, ravno takrat je namreč pravi čas za spodbujanje celovitega razvoja otroških možganov. Časa imamo dovolj, da z uporabo pravih tehnik spodbudimo urjenje nekaterih ključnih miselnih spretnosti. Že v tem obdobju pride v poštev mentalna aritmetika, ki je nepogrešljiva tako v šoli kot v življenju nasploh. Otrok že skozi igro in raziskovanje hitro osvoji spretnosti, ki so potrebne za osnovno računanje. Vseeno pa mentalna aritmetika zahteva nekaj več truda, zato se splača poskrbeti, da se malček s tem izzivom dejansko sooči – če ne se bo z zahtevno nalogo srečal takrat, ko bo pod obremenitvami šolskega dela. Na voljo imamo razne vaje, ki pri tem močno pomagajo. Mentalna aritmetika omogoča predstavitev na različne načine, tudi v obliki didaktičnih iger in zabavnih ugank.
Če pa govorimo o bolj formalnem izobraževanju, so prava izbira programi, ki vključujejo prav takšne aktivnosti. Prilagojeni so lahko tudi za predšolske otroke, medtem ko obšolsko izobraževanje otrok seveda pokriva starejše starostne skupine. Programi so zelo dobro prilagojeni otrokom, ki imajo nekoliko višje ambicije in želijo z bolj izostrenim umom suvereno opraviti s šolskimi obveznostmi. Ker so programi premišljeno oblikovani, bo obiskovanje takšnega izobraževanja v zabavo in izziv, prav to pa zagotavlja odlične rezultate ob redni udeležbi.